+48 504 488 796 doradztwo@propersona.pl
22 Mar, 2021

Menedżer Rozwoju Sprzedaży (branża developerska)

Katowice

Naszym Klientem jest nowoczesna i dynamicznie rozwijająca się firma developerska, która specjalizuje się w inwestycjach budowlanych (osiedla mieszkaniowe, hotele) o wysokim standardzie dla najbardziej wymagających Klientów. Firma wykorzystuje zaawansowane technologie informatyczne (projekty, wizualizacje, digital marketing, itp.), budując swoją przewagę rynkową.

Zadania:
  • Pozyskiwanie i obsługa Klienta indywidualnego.
  • Utrzymywanie najwyższego poziomu obsługi Klienta.
  • Udział w budowaniu strategii marketingowej i sprzedażowej oraz wdrażanie ich.
  • Organizacja sprzedaży w wielu kanałach dystrybucji (digitalizacja sprzedaży).
  • Planowanie i realizowanie działań marketingowych (mailing, reklama outdoor, itp.).
  • Aktywny udział w tworzeniu budżetu inwestycyjnego, business planu.
  • Aktywny udział w realizacji warunków umów finansujących projekt (w tym umowa kredytu bankowego, wsparcie obsługi rachunków MRP)
  • Analiza kosztów, metod oraz wyników sprzedaży.
  • Aktywny udział w tworzeniu nowych projektów, w tym analiz struktury mieszkań.
  • Analiza danych rynkowych.
  • Obsługa posprzedażowa.

Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe (ekonomiczne lub pokrewne).
  • Mile widziane co najmniej 2 lata doświadczenia w sprzedaży.
  • Znajomość nowoczesnych kanałów dystrybucji (digital marketing).
  • Rozwinięte zdolności sprzedażowe i negocjacyjne (DNA handlowca).
  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego.
  • Chęć rozwoju i tworzenia nowych rozwiązań sprzedażowych.
  • Samodzielność, umiejętność podejmowania decyzji.
  • Nastawienie na realizację celów.
  • Umiejętności analityczne.
  • Znajomość obsługi pakietu MS Office.
  • Prawo jazdy kat. B.

Benefity:

  • Stabilne warunki zatrudnienia.
  • Atrakcyjne wynagrodzenie i system premiowy.
  • Umowa o pracę lub współpraca B2B (preferowana).
  • Narzędzia pracy (telefon, laptop, samochód służbowy)
  • Ciekawa praca w rozwijającej się firmie
  • Rozwój i podnoszenie kwalifikacji
  • Kontakt z nowymi technologiami w marketingu i sprzedaży