+48 504 488 796 doradztwo@propersona.pl
2 Wrz, 2020
Specjalista ds. e-marketingu
Warszawa

Naszym Klientem jest dynamicznie rozwijająca się firma energetyczna, zajmująca się sprzedażą energii elektrycznej i gazu, tym tzw. „zielonej energii” (z farm wiatrowych). Siedziba firmy znajduje się w centrum Warszawy.

Zadania:
  • Współtworzenie i realizacja strategii produktowej we wszystkich kanałach e-commerce, m.in. www, Google, FB, platformy sprzedażowe.
  • Analiza lejka sprzedażowego – proponowanie i wdrażanie rozwiązań zwiększających ruch, konwersję, ROAS.
  • Odpowiedzialność za całość działań marketingu e-commerce (kampanie, video, materiały reklamowe, content marketing).
  • Analiza oraz optymalizacja kampanii i wydatków marketingowych.
  • Optymalizacja strony www: przebudowa, testy A/B, wdrażanie nowych rozwiązań.
  • Współpraca z Agencjami w celu wdrażania mechanizmów Marketing Automation.
  • Nawiązanie współpracy z zewnętrznymi wydawcami, serwisami tematycznymi pod kątem współpracy realizującej SEO/SEM.

Wymagania:

  • Umiejętność pozyskiwania ruchu i generowania leadów.
  • Doświadczenie w zakresie marketing automation, e-mail automation.
  • Wysoko rozwinięte umiejętności analityczne, interpretacji danych i wyciągania wniosków.
  • Bardzo dobra znajomość GA (Google Analytics).
  • Umiejętność korzystania z takich narzędzi jak: Salesmanago, GTM, GSC.
  • Doświadczenia w pracy z branżą e-commerce od strony marketingowej.
  • Praktyczna znajomość narzędzi marketingu internetowego (SEO, SEM, Analytics, AdWords, FB).

Benefity:

  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
  • Atrakcyjny system wynagradzania.
  • Elastyczny czas pracy.
  • Opieka medyczna oraz karta Multisport, inne pozapłacowe benefity.
  • Samodzielność w realizacji swoich obowiązków.
  • Możliwość realizacji zadań bezpośrednio przekładających się na wynik spółki.
  • Możliwość wdrożenia autorskich rozwiązań e-commerce.